niedziela, 18 sierpnia 2013

Projekt denko czerwiec-lipiec, CZĘŚĆ II

Dzisiaj druga część posta projektu denko z czerwca i lipca :)

11) Ultimate Repair odżywka ekspresowa w piance do włosów bardzo zniszczonych i suchych - nareszcie się skończył. Kilka słów o nim TUTAJ . 


12) Marion, Mleczko prostujące włosy - jedno z lepszych jakie miałam. Ładnie wygładza włosy. Są sypkie i miękkie. Przy użyciu z prostownicą ułatwia prostowanie a efekt jest długotrwały nawet przy wysokiej wilgotności powietrza. Nie wiem czy kupię ponownie bo jak na razie odstawiłam prostownicę i suszarkę. Jednak wiem, że suszarkę będę jeszcze sporadycznie używać więc chyba się skuszę na to mleczko. Zawsze to jakaś ochrona włosów.


13) Framona, Radical-mgiełka wzmacniająca - całkiem fajna mgiełka. Na pewno kupię ją ponownie jeśli nasili mi się wypadanie włosów, ponieważ zredukowała to. Pomagała również przy rozczesywaniu włosów. Zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego. Ja obecnie używam robionej w domu płukanki ze skrzypu polnego,  o której pisałam TUTAJ .



14) Mariza puder sypki transparentny - na pewno kupię go ponownie. Jak na razie najlepszy jaki miałam. Muszę wypróbować puder ryżowy lub bambusowy bo podobno są idealne! A o tym pudrze z Marizy pisałam więcej TUTAJ .



15) Soraya balsam do opalania SPF 20 - dość dobry. Trochę się bielił ale nie pozostawiał tłustego filmu na skórze. Co najważniejsze chronił przed szkodliwym promieniowaniem. Jednak zdecydowanie bardziej wolę emulsję z Ziaji :)


16) Lakier do paznokci Miss Sporty ET VOILA french manicure nr 20 - nie używałam go do french'a ale miał bardzo ładny kolor. Po 2 warstwach był taki budyniowy, bez żadnych drobinek. Nie miał 100% krycia - to oczywiste, w przypadku french manicure, ale właśnie o taki lakier mi chodziło. Pewnie kupię ponownie ;) A i był nawet trwały. Utrzymywał się na moich paznokciach ok. 4-5 dni :)


17) Zestaw :) Deodorant i woda toaletowa C-THRU emerald - strasznie podoba mi się ten zapach. Utrzymuje się na moim ciele bardzo długo. Był to mój któryś flakonik i na pewno kupię go znów :) Deodorant był doskonały do torebki jako odświeżenie zapachu w ciągu dnia!




18) AVON Care balsam do ciała - nie był to najlepszy balsam do ciała ale dawał radę. Miał delikatne świecące drobinki, nie rzucające się bardzo w oczy. Szybko się wchłaniał i delikatnie nawilżał. Był dobry w trakcie lata :) Jeśli będzie dostępny jeszcze w Avon'ie to na kolejne lato też bym go sobie kupiła :)


19) Maskara Maybelline New York - The Colossal Volum' Express - ostatnio pisałam o niej więc tylko odeślę od tego posta. Pisałam o niej TUTAJ .




To już wszyscy wykończeni w tym okresie. Kolejne produkty są w trakcie użytkowania lub na wykończeniu :) Myślę, że jak na 2 miesiące to dosyć sporo udało mi się zużyć:)


Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)


3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)