środa, 7 sierpnia 2013

TAG - 50 faktów o mnie :)

Bardzo spodobał mi się ten tag i mimo, że jestem początkująca postanowiłam napisać 50 faktów o mnie :)

  1. W tym roku skończyłam technikum budowlane i zdałam maturę.
  2. Kocham porządek, chociaż czasami ciężko mi go utrzymać.
  3. Uwielbiam wszystkie zwierzęta. Od zawsze w moim życiu są psy i koty. Najchętniej wszystkie bezdomne zwierzęta przyjęła bym pod swój dach.
  4. Panicznie boję się pająków i jest to chyba chorobą.
  5. Strasznie lubię jeść i ciesze się, że jestem genetycznym chudzielcem:)
  6. Jedyne czego nie jem to kapusta i wszelkie podroby typu wątróbka itp.
  7. Od ponad 4 lat jestem w stałym i szczęśliwym związku, a od ok. miesiąca na moim palcu widnieje pierścionek zaręczynowy.
  8. Uwielbiam góry, piesze wycieczki, wędrówki szlakami, podziwianie widoków.
  9. Lubię dbać o formę, regularnie się ruszam i ćwiczę.
  10. Mam 173 cm wzrostu, więc sporo :)
  11. Od zawsze interesowałam się kosmetykami wszelkiej maści. A od jakiegoś roku bardzo interesuje się składem kosmetyków.
  12. Nie lubię zatłoczonych miejsc, dużych imprez. Wolę spotkania w mniej tłocznych miejscach w gronie zaufanych osób.
  13. Cenię każdą chwilę, którą mam tylko dla siebie.
  14. Planuje założenie dużej rodziny. Od kilku lat marzy mi się dziecko jednak wiem, że mam jeszcze na nie czas.
  15. Kocham podróże. Chciałabym zwiedzić wiele miejsc. Ale nie według programu biura podróży ;)
  16. Nienawidzę a nawet boję się pijanych ludzi.
  17. Uważam, że mężczyźni są lepszymi towarzyszami i przyjaciółmi niż kobiety. Zawsze miałam dużo kolegów a tylko parę koleżanek.
  18. Wybaczam ludziom ale nigdy nie zapominam. Jestem bardzo pamiętliwa.
  19. Myślę, że mam bardzo trudny charakter.
  20. Bardzo ciężko przychodzi mi zaufanie innej osobie.
  21. Jestem bardzo nieśmiała i przy kimś kogo nie znam praktycznie w ogóle się  nie odzywam.
  22. Ale za to przy znajomych i rodzinie jestem straszną gadułą i mało kto może mnie przegadać;) Mówię bardzo dużo i bardzo szybko. Często się powtarzam.
  23. Póki co nie mam kompleksów i akceptuję siebie taką jaka jestem.
  24. Jednak brak mi pewności siebie.
  25. Jestem straszną niezdarą, zawsze coś sobie zrobię, wyleje coś albo rozwalę.
  26. Średnio 3 razy dziennie wpadam w panikę, że zgubiłam telefon, kiedy nie mogę go znaleźć. Ale jeszcze nigdy nic nie zgubiłam i mam nadzieję, że nigdy mi się to nie przytrafi.
  27. Chciałabym kiedyś mieszkać za granicą, jednak na chceniu się pewnie skończy, bo nie wyobrażam sobie życia z dala od rodziny.
  28. Mówię francuskie "r". Znajomi nie zwracają na to uwagi, chyba że chcą mnie powkurzać. 
  29. Nie cierpię składać życzeń. Mam parę gotowych i oklepanych formułek na każdą okazję.
  30. Lubię ale nie potrafię śpiewać:) Strasznie fałszuje.
  31. Nie lubię pić dużo alkoholu, nigdy nie miałam prawdziwego kaca :)
  32. Piję strasznie dużo wody.
  33. Nigdy nie zdarzyło mi się przekroczyć abonamentu za telefon.
  34. Zawsze chciałam iść do Marynarki Wojennej, albo ogólnie do wojska :)
  35. Jestem materialistką. Po co kupować coś co mogę dostać o wiele taniej.
  36. Rozważam pójście na studia. Jednak teraz robię sobie przerwę.
  37. Nie posiadam prawa jazdy, jednak planuje się zapisać na kurs.
  38. Nienawidzę parzonej "fusiastej" kawy, ale za to jestem uzależniona od rozpuszczalnej pół na pół z mlekiem i od herbaty.
  39. W moim pokoju jest chyba z tysiąc kwiatów. Uwielbiam rośliny i dbam o nie. Zdarza mi się też u kogoś znajomego podlewać kwiatki kiedy przyjdę ;)
  40. Uwielbiam, a co najważniejsze umiem gotować! :D
  41. Kocham domowe SPA.
  42. Mojego R. poznałam przez Internet.
  43. Nienawidzę tego, że po moich rodzicach odziedziczyłam strasznie słabe zęby :(
  44. Za to dziękuję mamie, że mam po niej zdrowe, mocne i piękne paznokcie.
  45. Jestem doskonałym strzelcem. Przez całe gimnazjum i technikum chodziłam na strzelnicę, brałam udział w zawodach (m.in. Sprawni jak żołnierze) i należałam do drużyny strzeleckiej.
  46. Nie lubię polskich filmów.
  47. Jestem Honorowym Dawcą Krwi. Nigdy nie bałam się igieł, zastrzyków i zawsze wiedziałam, że będę oddawać krew (zaraziłam nawet tym mojego R. ;p )
  48. Nie lubię złota. Jeśli już to tylko białe.
  49. Nie lubię niespodzianek - wolę mieć wszystko zaplanowane. No ale jednak czasem takie niespodzianki są cudowne.
  50. W październiku kończę 20 lat :)


To by było na tyle:) Fajnie się wypisywało takie fakty o mnie:) Mogłabym napisać dużo więcej ale jednak 50. to i tak już dużo.

Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)