wtorek, 13 sierpnia 2013

Biedronkowe zakupy :)

Będąc w biedronce postanowiłam zaopatrzyć się w parę rzeczy firmy BeBeauty :)


Oto one:


1. Płyn micelarny - kolejna już butelka sławnego micela z Biedronki ;) Sprawdza się u mnie przy demakijażu oczu. 


2.  Zmywacz do paznokci z olejem kokosowym i gliceryną - szukałam innego zmywacza ale akurat go nie było więc wzięłam ten. Zaciekawiła mnie jego pompka. Pierwsze wrażenie po jego użyciu mam bardzo dobre i myślę, że poświęcę mu osobną notkę.


3. Regenerująca sól do kąpieli MORSKA - ma przepiękny zapach. Tej wersji jeszcze nie miałam. Wieczorem wypróbuje podczas kąpieli.


4. Delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy dla skóry suchej i wrażliwej - co prawda chciałam wersję micelarną ale niestety nie było. Był ten i peelingujący. Peelingu mechanicznego nie mogę stosować dlatego wzięłam ten dla skóry wrażliwej. Ma ładny zapach i nie zawiera SLS co jest plusem. Dobrze zmył mój makijaż, ale nie mogę powiedzieć o nim dużo, ponieważ użyłam go tylko raz.


To tyle :) Produkty z BeBeauty uważam za dobre, a są przede wszystkim niesamowicie tanie!
Za wszystko zapłaciłam niecałe 20 zł.

Dowód: 


Dołączona jeszcze mała puszeczka Warki Radler dlatego cena finalna przekroczyła 20 zł ;)

Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)







12 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów, ale są bardzo tanie! Koniecznie muszę wypróbować jak z jakością i czekam na notkę o zmywaczu, ja obecnie olejkiem kokosowym zaczęłam 'maltretować' moje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak po jednym użyciu to poradził sobie z beżowym lakierem ;)
      Delikatnie nabłyszczył paznokcie i nie wysuszył ich :)

      Usuń
  2. uwielbiam ten płyn micelarny i zmywacz do paznokci z tej serii choć osobiście używałam tego różowego aczkolwiek zastanawiałam się dzisiaj nad tym zielonym :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam ten zielony ze względu na olej kokosowy;)

      Usuń
  3. Nowa gazetka kosmetyczna z Biedronki naprawdę kusi.Coś czuję że w piątek muszę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sole do kąpieli z Biedronki, ta którą wybrałaś jest jedną z najbardziej lubianych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten płyn micelarny, jest bardzo fajny i wreszcie po demakijażu nie pieką mnie oczy, tak jak to bywało po innych produktach demakijażowych

    Miło ogląda mi się Twojego bloga, będę do Ciebie zerkać, pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzi sobie doskonale z demakijażem oczu! :)
      Dziekuje bardzo i oczywiście zapraszam :)

      Usuń
  6. kusi mnie płyn micelarny :)
    I oczywiscie uzywam maseczek tych zielonych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chodzą pogłoski o jego wycofaniu:(
      Ja wziełam w swojej biedronce ostatni i mam nadzieję, że jeszcze będą :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)