piątek, 2 sierpnia 2013

Ekspresowe odżywki b/s Schwarzkopf, GLISS KUR. Część II

Drugą odżywką jest Ultimate Oil Elixir ekspresowa odżywka regeneracyjna; włosy zniszczone i przesuszone.


Opakowanie i wydajność: butelka z atomizerem o pojemności 200 ml. Działa dobrze ale trzeba uważać żeby nie upuścić buteleczki ;) Mi raz spadła i od tego czasu przy rozpylaniu wylewa mi się od spodu atomizera. Odżywka jest bardzo wydajna. Kupiłam ją już jakieś 3-4 miesiące temu i dopiero teraz mi się kończy (trzeba jeszcze doliczyć niewielkie straty produktu podczas aplikacji po jej upadku i popsuciu się atomizera). 

Jak widać cały "psikacz" jest mokry po użyciu, właśnie dzięki upadkowi, więc trzeba uważać ;)


Aplikacja: Jak to przy dobrych atomizerach łatwo aplikuje się produkt na włosy. Przed użyciem należy wstrząsnąć buteleczką. Produkt mi osobiście pachnie olejkiem arganowym :)

Od producenta: Ekspresowa odżywka regeneracyjna z odżywczym eliksirem oraz kompleksem z płynną keratyną natychmiast ułatwia rozczesywanie włosów oraz zapewnia intensywną pielęgnację. Wzmacnia strukturę włosa i redukuje liczbę łamiących się włosów.

Działanie:
Działania regeneracyjnego nie zauważyłam, natomiast z pewnością ta odżywka ułatwia rozczesywanie włosów, ujarzmia puszące się włosy. Chroni też końcówki włosów przed ich nadmiernym łamaniem za sprawą silikonów w składzie, które moje włosy lubią w takich kosmetykach.

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Parfum, Cetrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Phenoxy Ethanol, Potassium Sorbate, CI 15985, CI 47005.


Jest to bardzo dobra odżywka b/s. Ogólnie bardzo lubię odżywki z serii GLISS KUR. Ułatwiają rozczesywanie, poskramiają puszące się włosy, zabezpieczają końce włosów. Są bardzo wydajne i nie drogie. Na pewno kupię ją ponownie ale nie wiem czy od razu tą samą, na pewno tej firmy :) Polecam odżywki b/s firmy Schwarzkopf GLISS KUR.

Cena: ok. 15 zł.

Odsyłam również do zapoznania się z opiniami na KWC (KliK)

Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)