piątek, 23 sierpnia 2013

Nowości ze sklepu Minti Shop

Dzisiaj był u mnie kurier i zostawił małą, lekką paczuszkę. 
W środku znajdowały się ładnie zapakowane 3 przedmioty.


Pierwszą rzeczą były dwie kredki do oczu firmy Technic. Wraz z temperówką.


Jak widać na zdjęciu poniżej jedna miała być czarna a druga brązowa.

 

Niestety dostałam dwie brązowe ;)


Druga rzecz to tusz do rzęs W7 Big Lash Mascara w kolorze czarnym. Ma bardzo ładny zwierzęcy  złoty akcent na opakowaniu.


Szczoteczka dość duża, normalna, nie silikonowa. Taka jaką lubię.


Tutaj niestety niewyraźne zdjęcie pomalowanych tą maskarą rzęs. Mam nadzieję, że trochę jednak widać. Ładnie wydłużyła i delikatnie pogrubiła moje rzęsy, bez ich sklejenia. 


Ostatnia już rzecz to szczotka Tangle Teezer z mojej Wishlisty ;) 



Z niej cieszę się najbardziej :) Rozczesywałam nią już włosy i jest o niebo lepsza niż zwykła szczotka!



Wszystkie produkty kupiłam w sklepie internetowym MINTI SHOP .
Za wszystko łącznie z przesyłką zapłaciłam 64,42 zł :)


4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)