sobota, 24 sierpnia 2013

Zmywacz do paznokci BeBeauty

Biedronkowy zmywacz do paznokci
BeBeauty nail expertiv
Z olejem kokosowym i gliceryną



Opakowanie:
Ciekawe opakowanie z pompką, które mnie zaciekawiło. Aplikacja zmywacza na wacik jest bardzo prosta i przyjemna. Opakowanie zawiera w sobie 150 ml produktu. Zamknięcie jest dobre jednak wydaję mi się, że mało solidne i dlatego bardzo na nie uważam.


Zapach:
Na waciku typowo "zmywaczowe" ale nie jakoś bardzo drażniące. Jednak po zmyciu lakieru dłonie przyjemnie pachną takim jakby kokosem? :) Zapach dość długo się utrzymuje, nawet po dokładnym umyciu rąk nadal jest wyczuwalny.

Działanie:
Produkt poradził sobie z jasnymi lakierami bardzo dobrze. Zmył bez problemów lakier z brokatem. Wystarczył delikatnie (jedna pompka) nasączony jeden wacik.
Troszkę gorzej poradził sobie z czerwonym lakierem. Trochę go rozmazał ale nie jakoś tragicznie. Przy ciemniejszych lakierach trzeba zużyć już ok. 2 wacików.
Nie wysusza płytki paznokcia ani skórek. Delikatnie je nabłyszcza, ale nie są one tłuste. Tak więc spełnił obietnicę producenta.

Wydajność:
Mam go co prawda od niedawna, ale już go trochę poużywałam. Mogę stwierdzić, że jest to dość wydajny produkt. I wiem na pewno, że pod koniec opakowania pompka już do niczego się nie przyda, ponieważ nie zużyjemy za jej pomocą resztki produktu :)

Skład:
Ethyl Acetate, Alkohol Denat, Aqua, Glicerin, Cocos Nucifera Oil, Parfum, CI 47000, CI 61565.
Krótki, prosty skład. Nie zawiera acetonu. Gliceryna i olejek kokosowy przed perfumami a więc na plus.

Cena:
Dostępny w każdej (chyba;) ) Biedronce za 5.95 zł :)

Bardzo fajny produkt za niską cenę. Myślę, że bez obaw każdy może go wypróbować nie narażając przy tym swojego portfela ani swoich paznokci.
Kupię go ponownie, ale chcę jeszcze wypróbować zmywacz z Isany, o którym głośno a ja jeszcze nie sprawdziłam jego działania ;)
Zmywacz jest dostępny również w różowej wersji, jednak nie pamiętam z jakimi składnikami on jest.



Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)



4 komentarze:

  1. uwielbiam zmywacz z tej serii, ale różowy tego jeszcze nie miałam :)) co do Isany z pewnością mogę polecić sama zaczęłm drugie opakowanie,jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którą masz wersję Isany? Zieloną czy różową? Bo słyszałam, że zielona lepsza :)

      Usuń
  2. lubie zmywacze z biedronki :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)