środa, 21 sierpnia 2013

Moje pędzle do makijażu

Tymczasowo posiadam skromny zestaw pędzli do makijażu. Jednak pędzle spełniają moje oczekiwania i dobrze sobie radzą :) W niedalekiej przyszłości planuję zakup pędzli z Hakuro lub Maestro.

A teraz zdjęcia moich pędzli:

Na początek zestaw kupiony na allegro za 40 zł.






Od razu przepraszam, że pędzle są brudne ale nie zdążyłam ich jeszcze wyprać ;)
Myślałam, że zestawik (tymczasowy) za 40 zł będzie zły. Ale ten pozytywnie mnie zaskoczył. Jest solidnie wykonany, z naturalnego włosia (tylko jeden pędzelek jest z syntetycznego). Dobrze się je myje i nic się im nie dzieje. Nie tracą włosów. Zestaw był zapakowany w ładne etui, a każdy pędzelek osobno zapakowany w folię ochronną. 
Są one bardzo fajne, o odpowiedniej gęstości włosia, jego elastyczności. Są odpowiednio wyprofilowane. Jestem bardzo ciekawa jak długo będą w dobrym stanie.
Cały zestaw jest z firmy Mario Luigi.

Posiadam również pędzel języczkowy do podkładu z ecotools:


Jest fajny, ale jednak lepiej podkład nakłada mi się jego odpowiednikiem z Mario Luigi.
Jednak nie jestem do końca zadowolona z nakładania podkładu pędzlem tego typu. Używałam raz pędzla kuzynki z Hakuro i aplikacja była o wiele lepsza, jak i samo wykończenie.
Chodzi mi o ten pędzel:

Ostatnim pędzlem jaki posiadam jest pędzel dwustronny zakupiony chyba w Naturze:


Z niego jestem najmniej zadowolona i chyba się z nim pożegnam :)

Jak widać mój zestaw jest bardzo skromy. Jednak gdy dojdzie do skutku mój planowany zakup lepszych pędzli również nie będzie ich dużo. Jakość nie ilość :)


Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)





2 komentarze:

  1. a tam..całkiem nie złe zaopatrzenie, u mnie nie znajdziesz ani jednego pędzla :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)