piątek, 26 lipca 2013

Sypki puder firmy MARIZA



Puder sypki Mariza (transparentny) - matuje skórę i utrwala makijaż.



Opakowanie: 
Czarne, plastikowe i dobrze wykonane. Jednak sitko w środku pozostawia wiele do życzenia i firma Mariza powinna zastanowić się nad jego zmianą. Produkt się po prostu wysypuje (na szczęście w niewielkich ilościach) przy otwieraniu i zamykaniu. Opakowanie zawiera 15 g produktu w cenie 14.90 zł.


Konsystencja, zapach i kolor:
Konsystencja jest typowo pudrowa, sypka. Zapach delikatny i mało wyczuwalny. Mój odcień to transparentny widoczny na zdjęciu powyżej. W rzeczywistości jest on ciemniejszy. Doskonale matuje i utrwala makijaż.

Skład:


Produkt bardzo przypadł mi do gustu. Efekt matu jest naturalny. Twarz wygląda naturalnie i zdrowo. Jest niewidoczny na twarzy. Utrzymuje się na skórze bardzo długo. Ja przesypałam sobie troszkę do innego opakowania (ze względu na sitko) i noszę przy sobie w kosmetyczce w razie wypadku gdyby była potrzebna poprawka. Jednak zdarzyło mi się to tylko parę razy. Produkt jest na prawdę bardzo wydajny. Dużym plusem jest to, że za cenę 14.90 zł otrzymujemy opakowanie 15 gramowe, które wystarczy nam na bardzo długo.

Jeśli ktoś nie testował go jeszcze polecam go zakupić. Na pewno będziesz zadowolona:) 
Polecam również inne produkty Marizy ponieważ są tanie i naprawdę dobre.

Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)








2 komentarze:

  1. Już słyszałam o nim jednak nie mam dostępu do Marizy. Ale może to i lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię produkty tej firmy:) I przy jakiejś okazji polecam coś wypróbować;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)