wtorek, 23 lipca 2013

Początki

Na początku może zacznę od przedstawienia mojej cery, włosów oraz skóry.

CERA:

Moja cera jest typową cerą mieszaną lecz bardziej w kierunku tłustej. Tłustą cerą jest oczywiście "strefa T", z którą mam czasami nie lada problem ponieważ jest to obszar problematyczny, trądzikowy.

Skóra na policzkach jest skórą normalną. Nie miałam nigdy problemu ze suchymi skórkami i tym podobnymi rzeczami:) Niestety i na niej czasami wyskakują nieprzyjaciele jednak bardzo sporadycznie.
Jako, że szyję i dekolt uważam za przedłużenie mojej twarzy, ponieważ skóra tutaj też ma tendencję do przetłuszczania co objawia się rzadkimi ale występującymi zwłaszcza w sezonie letnim małymi wypryskami.
Muszę też dodać, że moja cera jest również delikatna i naczynkowa.

WŁOSY:
Moje włosy to ostatnio istny koszmar:( Zresztą na własne życzenie. Jakieś 2 lata temu zachciało mi się ciemnego brązu na głowie. A naturalnie jestem blondynką;) I tak oto farbowałam włosy co miesiąc (z racji bardzo widocznych odrostów) ciemnymi farbami: czekoladowy brąz, mahoń, oberżyna, itd. Potem znów chciałam swoje naturalne włosy. Zaprzyjaźniona fryzjerka pierwsze zrobiła mi na całej głowie balejaż aby na raz nie traktować całych włosów rozjaśniaczem. Chodziłam tak jakieś pół roku aby włosy doszły do siebie. Następnie została rozjaśniona reszta. Moje włosy były w coraz gorszej kondycji. Nie farbowałam ich ponieważ kolor po rozjaśnieniu był dobry i prawie nie było widać odrostów. Jednak włosy kruszyły się strasznie, zaczęły bardzo mocno wypadać. Obcięłam je do ramion. Jednak nie wiem co mnie podkusiło aby zrobić sobie ciemny spód włosów (taki jaki miałam jeszcze za czasów gimnazjum). Oczywiście stan włosów znów się pogorszył, końce po rozdwajanie, kruszące się. 
Teraz już od jakiegoś czasu patrzę na skład kosmetyków do włosów. Staram się wybierać te naturalne, bez parabenów, silikonów czy SLS. Zaczynam o nie świadomie dbać;) 

SKÓRA:
Skóra na moim ciele jest sucha. Miejscami nawet bardzo. Z racji tego staram się ją dobrze pielęgnować. Stosuję peelingi i różne balsamy oraz masła do ciała. Moja skóra jest również skórą delikatną i wrażliwą. Muszę bardzo uważać na słońce gdyż chwila nieuwagi i poparzenie gotowe. Zawsze przed wyjściem w lecie muszę stosować filtry o ochronie minimum SPF15/20.

Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)

2 komentarze:

  1. Powodzenia w blogowaniu ;) Życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zapraszam do zaglądania na mój blog od czasu do czasu. Mam nadzieję, że się spodoba:)
      Pozdrowienia

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)