wtorek, 30 lipca 2013

Perfecta SPA Peeling cukrowy

Jako że  peeling jest zawsze potrzebny jakieś pół roku temu kupiłam:

Cukrowy peeling do ciała złuszczająco - ujędrniający z Dax Cosmetics, Perfecta SPA


Niestety mi osobiście nie przypadł do gustu. Kupiłam zachęcona pozytywnymi opiniami na KWC (klik).
Według mnie proporcja ceny do jakości jest tutaj bardzo zła. Za słaby (według mnie) kosmetyk musimy zapłacić coś około 20 zł. Więc sporo.


Opakowanie: Solidny słoiczek o pojemności 225 ml. Ładny wizualnie. Produkt pod wieczkiem zabezpieczony był sreberkiem. 

Konsystencja i działanie: Peeling ma gęstą konsystencję. Łatwo go wydobyć i rozprowadzić na skórze. Na pierwszy rzut oka drobin złuszczających jest dużo jednak po nałożeniu na ciało drobiny cukru natychmiast się rozpuszczają, a reszta drobinek za bardzo sobie nie radzi. Zapach peelingu jest prze cudowny. Pięknie pachnie czekoladą i da się też wyczuć kokos. Zapach przez chwilę utrzymuje się na naszym ciele. Działania ujędrniającego nie zauważyłam. Jest to również słaby "zdzierak". 



Podsumowując peeling nie zrobił na mnie wrażenia, a za tą cenę oczekiwałam o wiele lepszego działania i składu. Co do składu zawiera on na pierwszym miejscu parafinę. Po jego użyciu na skórze pozostaje na długo tłusta powłoka z parafiny własnie. Nie lubię tego uczucia więc od pierwszego użycia nie polubiliśmy się. Próbowałam zmyć go po użyciu żelem pod prysznic jednak prawie nic to nie dało, parafina nadal była wyczuwalna. Według mnie produkt jest mało wydajny ponieważ trzeba go nałożyć dużo żeby cokolwiek nam złuszczył. Rzadko go używam dlatego mam go już pół roku. Na szczęście zostało mi na jedno użycie i już więcej go nie kupię. Zdecydowanie wolę kawowy peeling robiony własnoręcznie, jednak z lenistwa sięgam czasem po sklepowe produkty.

Wrzucam jeszcze skład i informacje od producenta:



Może komuś jednak przypadł ten produkt do gustu. Jednak ja jestem w tej drugiej grupie. Zdyskwalifikowała go parafina na pierwszym miejscu w składzie pozostająca bardzo długo na ciele, jego słabe właściwości zdzierające oraz cena ok. 20 zł za 225 ml słabego według mnie produktu.


Pozdrawiam serdecznie, Kosmetyczne Love :)
  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)