niedziela, 28 lipca 2013

Nowości kosmetyczne

Dzisiaj post o tym co nowego pojawiło się u mnie a trochę tego jest:)


  • Oliwka pielęgnacyjna HIPP - kolejne opakowanie :) Kupowana przede wszystkim go włosów, ale używam czasem również do ciała. Bardzo ją lubię i świetnie działa.
  • Joanna Naturia maseczka nawilżająca z miodem i cytryną - jest ona do włosów suchych i zniszczonych. U mnie nowość. Kupiona z czystej ciekawości w jakimś supermarkecie. Przetestuję i powiem o niej coś więcej. Na razie wiem tylko, że przepięknie pachnie, i że za 250 g zapłaciłam 7,50 zł ;)
  • Joanna ARGAN OIL Maseczka do włosów suchych i zniszczonych - w prawdzie szukałam serum na końcówki tej serii jednak nie znalazłam go w sklepie :( Skusiłam się więc na tą maseczkę. Używałam jej raz więc za dużo o niej nie mogę powiedzieć. Ma fajną konsystencję, która nie spływa z włosów. A zapach ma przyjemny ale jeszcze nie wiem co mi przypomina ;) Zauważyłam też, że nie będzie ona jakoś specjalnie wydajna. Jednak za 8 zł skusiłam się wypróbować. Ma ona 150 g.
  • Szampon babydream - przyznam, że mam go po raz pierwszy :) Wcześniej używałam szamponu dla dzieci Nivea, który bardzo lubię od dawna. Jednak po wielu pochlebnych recenzjach na blogach i youtubie postanowiłam go kupić. Kosztował mnie coś koło 4 zł za 250 ml, więc jest bardzo tani. Użyłam go jak na razie raz ale już widzę, że się polubimy i na pewno kupię go ponownie.
  • Wella ProSeries Odżywka Frizz Control - była akurat na promocji i wiem, że moja koleżanka uwielbia tą serię odżywek więc się skusiłam. Ma ona silikony w składzie jednak moim włosom to zazwyczaj nie przeszkadza. Ładnie wygładza włosy, łatwo się rozczesują. Jak na razie (po 2 użyciach) nie obciążyła mi włosów. Zobaczę co będzie dalej ponieważ czytałam, że przy częstym stosowaniu lubi włosy obciążać.  



  • Ziaja Kozie Mleko krem do rąk i paznokci - to już moje któreś opakowanie. Sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoczki i dobrze nawilża moje dłonie. Opakowanie poręczne o pojemności 80 ml.
  • Ziaja Sopot Sun emulsja do opalania - również Ziaja i również bardzo ją lubię ;) Koszt ok. 14 zł za 150 ml produktu. Filtr SPF 20. Nie bieli skóry, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej i kleistej powłoczki.
  • FACELLE INTIM Płyn do higieny intymnej - fajny produkt. Nie podrażnił ani nie uczulił mnie. Sprawdza się dobrze przy higienie okolic intymnych. Wiem, że niektórzy stosują go również do mycia włosów i ciała, ale ja używam go w jednym celu. Nie zawiera SLS i ma neutralne pH. Cena ok. 4 zł za 300 ml, więc tanioszek ;)
  • NIVEA Happy Time kremowy żel pod prysznic - na promocji w Rossmannnie. 500 ml za ok 10 zł. Ładnie pachnie cytrusami, dobrze myje ciało i ma świetną kremową konsystencję. Lubię go.



  • FLOS-LEK Żel ze świetlikiem lekarskim i rumiankiem do powiek i pod oczy - miałam wcześniej wersję z aloesem. Dobrze sobie radzi. Nawilża i zmniejsza obrzęki pod oczami. Co ważne nie zawiera parabenów i konserwantów oraz nie jest testowany na zwierzętach. Kupiłam go w Rossmannie za 8 zł. Data ważności to 3 miesiące od daty otwarcia, ale zdążymy go spokojnie zużyć bo ma 10 g. Ma fajną żelową konsystencję, zapach prawie nie wyczuwalny, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Nadaje się pod makijaż.
  • Bell lakier do paznokci - seria French manicure, numerek 05. Ładny budyniowy kolor z delikatnymi drobinkami brokatu. Spodobał mi się.
  • Wibo Extreme Nails lakier do paznokci - kolor nr 16.Fajny różowy lakier nie rzucający się bardzo w oczy. Coś w sobie ma, że wybrałam właśnie jego;) 



  • Syrena gąbka do masażu - do wymiany mojej gąbki do mycia. Kupiłam po raz kolejny tą samą tylko w innym kolorze. Lubię gąbki z tej firmy, są tanie i dobre. 


To by było na tyle :) Trochę tego jest. Parę nowych rzeczy, które muszę przetestować i opiszę moje zdanie na ich temat.

Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)