czwartek, 26 września 2013

Projekt denko, sierpień-wrzesień

Kończy się wrzesień więc pora na wykończone produkty :)

Sierpień-wrzesień:


1) Joanna Argan Oil, Maseczka do włosów z olejem arganowym - napisałam o niej w TYM poście. Ciesze się, że nie była wydajna i tak szybko ją skończyłam. Nie kupię jej ponownie, nie polubiła się z moimi włosami. Ale miała bardzo ładny zapach :)

2) Szampon Babybream - o ile na początku bardzo mi się spodobał, o tyle bardzo się męczyłam z nim pod koniec opakowania. Niestety po kilku użyciach niesamowicie plątał moje włosy. Tak, że po użyciu odżywki d/s i b/s oraz Tangle Teezer'a miałam problem je rozczesać. U niektórych ten delikatny szampon bardzo dobrze się sprawdza jednak dla moich włosów chyba jest nieodpowiedni :(


Teraz zdecyduje się na delikatny szampon z Alterry, który poleciła mi Emilia z Life and Beauty . Mam nadzieję, że on nie będzie tak mocno plątał włosów. Zapraszam na jej bloga :)
  


3) Odżywka Garnier Ultra Doux olejek awokado i masło karite - wspaniała odżywka do włosów d/s. Myślę, że zasługuje ona na oddzielny post! Kupiłam już kolejne opakowanie.


4) Bielenda Czarna Oliwka, masło do ciała - bardzo ją lubiłam i starczyła mi na długo. Pisałam o niej TUTAJ .

5) Perfecta SPA cukrowy peeling do ciała czekolada i olejek kokosowy - mało wydajny produkt jednak miałam go bardzo długo. Nie polubiłam go ponieważ pozostawiał trudną do zmycia i bardzo nieprzyjemną (jak dla mnie) powłoczkę z parafiny. Pisałam o tym peelingu TUTAJ .


6) Nivea Aqua Effect matujący krem nawilżający na dzień - post na jego temat TUTAJ .

7) FLOS-LEK żel ze świetlikiem lekarskim i rumiankiem do powiek i pod oczy - te żele z Flos-Lek to moje ulubione produkty pod oczy. Są delikatne, szybko się wchłaniają, nie podrażniają. Mają fajny skład i żelową konsystencję. Bardzo dobrze sobie radzą z pielęgnacją delikatnej skóry wokół oczu. Myślę, że są idealne dla młodych osób, które nie potrzebują jeszcze redukcji zmarszczek a jedynie nawilżenia i pielęgnacji okolic oczu. Szczerze polecam te żele (a jest ich kilka rodzai) :)

8) Metronidazol, Jelfa - żel przepisany przez dermatologa na wypryski. Dostępny jedynie na receptę. U mnie się sprawdza. Przyspiesza gojenie wyprysków oraz powstrzymuje powstawanie nowych. :)


9) BeBeauty, płyn micelarny (z Biedronki) :) - bardzo go lubię! Jest już tak wysławiony w sieci, że nie trzeba o nim nic mówić :) Zastąpiłam go kolejnym opakowaniem i chyba długo z niego nie zrezygnuje ;)

10) Nivea Diamond Touch, kremowy olejek pod prysznic - drugie opakowanie (kupione w dwupaku). Przyjemny zapach i konsystencja. Dobrze myje i jest wydajny :)

11) Babydream, żel "od stóp do głów" - świetnie sprawdził mi się do mycia pędzli.


12) Zmywacz do paznokci - nie mam pojęcia jakiej firmy. Kupiony przez moją mamę w kiosku. Śmierdział okropnie i wysuszał paznokcie i skórki wokół ale dobrze radził sobie z lakierem.


13) Regenerująca sól do kąpieli BeBeauty Morska - bardzo lubię sole do kąpieli z Biedronki :) Są tanie i bardzo fajne. Pięknie pachną i umilają wieczorną kąpiel ;)

To tyle! :) Dłuższy post z projektem denko po mojej kilkudniowej nieobecności. Przeziębienie już prawie całkiem dało mi spokój z czego bardzo się cieszę! :)

Trzymajcie się ciepło i zdrowo! Sezon przeziębień i gryp jest w pełni! :)

Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :) 

2 komentarze:

  1. To się pewnie wyda dziwne, ale jeszcze nie miałam okazji używać tego szamponu bez SLSów z Babydream. Planuję kupić go w najbliższym czasie. Mam nadzieję, ze się sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję ;) Moje włosy niestety są kapryśne :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)