sobota, 28 września 2013

Nowości

Ostatnio zagościło u mnie parę nowych produktów :) 

Ziaja, krem nawilżający matujący 25+
Co prawda do 25 lat brakuje mi 5 lat ale myślę, że tego kremu mogą spokojnie używać młodsze osoby :)
Jest to lekki krem nawilżający, lekko matuje i u mnie się sprawdza.


Green Pharmacy, Olejek łopianowy z czerwoną papryką
Mam nadzieję, że pobudzi wzrost moich włosów ;)

Garnier Ultra Doux, olejek awokado i masło karite
Ostatnio moja ulubiona odżywka :)

Isana suchy szampon
Po paru użyciach stwierdzam, że jest całkiem fajny. Odświeża i unosi moje włosy. Planuję zakup suchego szamponu Batiste.


Flos-Lek, żel ze świetlikiem lekarskim i babką lancetowatą do powiek i pod oczy
Uwielbiam żele pod oczy Flos-Lek ;)


Lakier do paznokci Bell nr 812
Ciemnogranatowy lakier, którego kolor widać praktycznie tylko przy dobrym świetle :) Przy gorszym wygląda po prostu jak czarny.


Jelfa, Calcium Pantothenicum
Mam nadzieję, że zastopują choć troszkę wypadanie włosów i może trochę przyspieszą ich wzrost ;)


Celia, 2w1 Nawilżająca Pomadka-błyszczyk
Dwa cudeńka w pięknych opakowaniach. Po lewej 601, a po prawej 602.


Marion, kuracja z olejkiem arganowym
Używam do zabezpieczania końcówek włosów i sprawdza się świetnie :)



Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)


4 komentarze:

  1. O, a ja właśnie mam zamiar niedługo kupić ten suchy szampon Isany. Używałam już Schaumy, ale miałam wrażenie, że jest bardzo niewydajny. Ciekawe, jak sprawdzi się Isana. Mam nadzieję, że się sprawdzi, bo idzie jesień i pewnie będę wolała czasem powylegiwać się w łóżku, niż wstawać myć włosy! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to mój pierwszy suchy szampon więc nie mam porównania ;)
      Mam nadzieję, że będzie wydajny bo po paru użyciach jestem bardzo zadowolona z efektu :)

      Usuń
  2. Ostatnio modny ten szampon :D Ja jeszcze go nie mam, ale już niedługo :P Trzeba wszystkiego spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się bardzo dobrze ;) Czasem potrafi uratować sytuację ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)