środa, 4 września 2013

Nominacja do Liebster Blog Award

Dostałam nominację od Emilia i Woomanly :)
Dziękuję bardzo :)


Zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Jako, że w tym samym czasie nominowały mnie dwie blogerki odpowiem na dwa zestawy pytań ;)

Moje odpowiedzi na pytania Emilii:

1. Ulubiony kolor? 

Mój ulubiony kolor to zielony, ale nie mam ubrań w tym kolorze bo mi nie pasuje ;) Podoba mi się bo kojarzy mi się z wiosną i jest świeży i energiczny:)

2. Czy jest coś czego się boisz? 

Tak. Panicznie boję się pająków!

3. Jakiej muzyki słuchasz? 

Różnej :) Nie mam ulubionego gatunku, któremu jestem wierna. Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho. Pop, rock, reggae, rap... Wszystko :) Jedynie nie lubię muzyki w stylu heavy metal :)

4. Trzy cechy, które najbardziej cenisz w ludziach? 

Wierność!
Szczerość!
Poczucie humoru!

5. Ile masz lat? 

W październiku skończę 20 :)

6. Czym się obecnie zajmujesz (praca, szkoła, studia)? 

Obecnie szukam pracy :) W tym roku skończyłam technikum :)

7. Czy masz jakieś hobby lub konkretne zainteresowania? 

Interesuje się wieloma rzeczami więc wymienię tylko parę: sport, kosmetyki, książki :)

8. Ulubione perfumy? 

Ciężkie pytanie bo nigdy nie kupuję dwa razy tych samych perfum :) Ale najlepiej pamiętam przepiękny zapach perfum z Avon Incandessence oraz Chanel No.5 

9. Ulubiona potrawa? 

Zdecydowanie domowe spaghetti w wykonaniu mojego R. :)

10. Masz jakiegoś zwierzaka? 

Mam zwierzyniec :) 3 psy, 2 koty, rybki (i mała myszka, która mieszka za szafą ;) )

11. Szpilki czy balerinki? :-)

O wiele bardziej podobają mi się szpilki jednak zazwyczaj wybieram wygodę, czyli balerinki :)

Moje odpowiedzi na pytania Woomanly:

1. Ulubiony kosmetyk? 

Zdecydowanie podkład Revlon ColorStay :)

2. Oszczędzanie czy wydawanie? 

Mogę śmiało powiedzieć, że po środku :)
Jestem strasznym dusigroszem, ale jak każda kobieta uwielbiam kupować ;)

3.Twoja najgłupsza wpadka ? 

Chyba takiej nie było :) Bo nie mogę sobie nic takiego najgłupszego przypomnieć :)

4. Co Cię denerwuje? 

Najbardziej denerwuje mnie kiedy ktoś się spóźnia!

5. Jedna rzecz, którą byś w sobie zmieniła? 

W ciele na pewno zmieniłabym typ mojej cery, ponieważ mam z nią spory problem :(
A w moim charakterze zmieniłabym na pewno to, żebym umiała trzymać język za zębami :)

6. Najlepszy prezent jaki w życiu dostałaś? 

Zdecydowanie moja najukochańsza suczka, Sunia :*

7. Spodnie czy spódnice? 

Spodnie :) Mało komfortowo czuje się w spódnicach.

8. Co skłoniło Cię do założenia bloga? 

Chwilowy impuls :) Postanowiłam podzielić się moją wiedzą na temat kosmetyków z innymi :)

9. Co sądzisz o moim blogu? 

Jest bardzo fajny :) Lubię za niego zaglądać i właśnie dzisiaj dodałaś bardzo ciekawy post o spray'u solnym do włosów, który chętnie wypróbuje ;) KLIK 

10. O jaką część swojego ciała dbasz najbardziej? 

Najbardziej dbam o twarz, ponieważ moja cera jest wrażliwa i problematyczna :(

11. Wolną chwilę spędzam na ...

Wolne chwile najczęściej spędzam na świeżym powietrzu (rower, spacery z psem) albo z dobrą książką ;) Ewentualnie gram w Battlefield lub Wiedźmina na komputerze ;)

Nominuję następujące blogi:

Pytania dla Was:
1. Ile masz lat?

2. Czym się zajmujesz?
3. Dbasz o to co jesz?
4. Ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny?
5. Ulubiony kosmetyk z kolorówki?
6. Jest coś czego się boisz?
7. Twoja najlepsza podróż w życiu?
8. Plaża czy góry?
8. Jaka jest aktualna ulubiona piosenka?
9. Jakiej cechy nie potrafisz zaakceptować u innych?
10. Czy jesteś na coś uczulona? 
11. Zwracasz uwagę na skład kosmetyków? 


To tyle :) Czekam na Wasze odpowiedzi i życzę miłej zabawy :)

Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)

10 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za nominację! :)

    1. 15
    2. chodzę do szkoły, w wolnym czasie rysuję :P
    3. staram się, ale uwielbiam czasami zjeść coś kalorycznego
    4. odżywki do włosów
    5. nie wiem, raczej nie mam
    6. boję się mojej nauczycielki fizyki :<
    7. hm.. może morze ?:P
    8. zdecydowanie plaża :)
    9. chamstwo i brak kultury
    10. nie :)
    11. czasami

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

    P.S.
    Mam pytanie. czy teraz mam skopiować zasady "Nominacja do Liebster Award" i dodać w poście w swoim blogu, oraz moje odpowiedzi na twoje pytania, po czym zadać swoje 11 pytań? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrób taki sam post u siebie odpowiedz na moje pytania nominuj 11 osób i zadaj swoje pytania:)
      Na wzór mojego posta:)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację :) Post pojawi się niebawem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteśmy do siebie nieco podobne. Odpowiedzi moje pokrywają się często z Twoimi, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pająki, brrr :D
    O widzisz ty masz tak z zielonym a ja lubię czerwony choć nie jest mój ulubiony, jednak jakoś mało ubrań mam w tym kolorze bo nie mogę się przekonać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś myślałam, że czerwony mi nie pasuje ale jednak się przekonałam do niego i podobno dobrze w nim wyglądam;)

      Usuń
  5. dziękuję za nominację niebawem odpowiem na Twoje pytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)