sobota, 19 października 2013

Nowości kosmetyczne i świeczki :)

Dość dużo nowości się pojawiło w ostatnich dniach :)
A z braku czasu nie mogę napisać innego posta :(



1) Szampony Alterra, dodający objętości papaja i bambus oraz regenerujący makadamia i figa
Używam tego po lewej i jest świetny :) Delikatny szampon myjący, nie plącze włosów i pięknie pachnie! W dodatku kosztowały mnie ok. 5 zł każdy w promocji w Rossmannie.


2) Bielenda, Regenerujący płyn micelarny do mycia i demakijażu 3w1
Jeszcze go nie używałam, bo kończę micela z Biedronki.

3) Ziaja, dwufazowy płyn do demakijażu oczu.
Po dwóch użyciach jestem z niego zadowolona. Dobrze sobie radzi z makijażem oczu i nie podrażnia.


4) AA, Wrażliwa Natura, nawilżający żel do mycia twarzy
Kupiłam go ponieważ miał fajny skład. Jest rozcięty ponieważ zauważyłam, że zgrzewa podczas powrotu do domu się rozszczelniła i musiałam przelać go do innego opakowania (po micelu z biedronki).

5) Garnier, Czysta Skóra 3w1
Kiedyś bardzo go lubiłam i postanowiłam kupić go ponownie. Mimo, iż nie mogę robić peelingu mechanicznego ten produkt się u mnie sprawdza i taki peeling mogę zrobić bardzo delikatnie nie uszkadzając sobie naczynek.


6) Cetaphil, MD Dermoprotektor, Balsam do twarzy i ciała
Długo się nad nim zastanawiałam i w końcu go kupiłam. Rewelacyjnie nawilża moją buzię (bo kupiłam go właśnie do twarzy). Myślę, że jako krem tylko do twarzy to był bardzo tani, bo za 250ml zapłaciłam ok. 40 zł.


Nowa dostawa z Marizy. Jednak nie ze wszystkich produktów jestem zadowolona.

7) Puder sypki transparentny - moje drugie opakowanie, lubię go. Dobrze matuje i nic mi się po nim na twarzy nie robi pomimo talku w składzie. Kosztuje ok. 15 zł i jest bardzo wydajny.

8) Szminka Soft&Color o nr 09 - bardzo ładny różowy, przygaszony kolor. Długo utrzymuje się na ustach, ale gdy usta są popękane uwidacznia skórki.

9) Krem wzmacniający dla cery naczynkowej, ekstrakt z róży - niby wszystko fajnie, ale produkt najprawdopodobniej powędruje do mojej mamy. Ponieważ na drugim miejscu w składzie jest parafina. Dam mu szansę ale jestem prawie pewna, że mnie zapcha i wyskoczą mi niespodzianki na buzi.

10) Linia SPA Melon, Ujędrniające masło do ciała z algami morskimi i masłem shea - nawilża i ładnie pachnie, szybko się wchłania. Również zawiera parafinę ale do nawilżania ciała się sprawdza.


11) Isana, dwufazowa odżywka b/s do włosów łamliwych i matowych
Włosy dobrze się po niej rozczesują i takie jest jej zadanie ;)

12) Babydream fur mama, olejek do pielęgnacji ciała
Używany przeze mnie do włosów. Ma bardzo fajny, bogaty skład, który jest bardzo krótki :)


13) Lirene, City Matt, fluid matująco-wygładzający, jasny 203
Bardzo fajny fluid, jednak nie w okresie jesienno-zimowym dla takich bladziochów jak ja ;) Poczeka do wiosny, aż nabiorę trochę koloru :)

14) My Secret, Matt i Pearl Touch
Biały matowy cień nr 501
Cielisty perłowy cień 101
Oba bardzo fajne cienie. Dobrze się je nakłada, mają dobrą pigmentację, łatwo się je rozciera i blenduje, oraz wytrzymują na powiece cały dzień! Dokupię sobie jeszcze inne kolory ;)

15) Wibo, róż do policzków nr 9
Bardzo dobry róż. Ciężko nim zrobić sobie plamy.

16) Wibo, czarny eyeliner
Bardzo go lubię, to już któreś jego opakowanie. Ma cienki aplikator, którym łatwo rysuję się kreskę. Ma mocny czarny kolor i utrzymuje się cały dzień.


I na koniec skusiłam się na promocję na świeczki w Rossmannie. Kupiłam 3, z czego jedną już prawie całą wypaliłam. Każda z nich kosztowała mnie po 3,50 zł. A pachną dość intensywnie i ładnie :)
Zapachy od lewej: jabłko i cynamon, świąteczny, dzikie jagody.


Pozdrawiam, Kosmetyczne Love :)

16 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego żelu do mycia twarzy z AA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon pomarańczowy z Alterry - mam kocham.
    Płyn z Ziaji - masakra, nie lubię, tłusty, piecze mnie w oczy i w ogóle be :)
    Roż z Wibo spoko :)
    Reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ile nowości :) Planuje wypróbować jakieś kosmetyki z marizy w najbliższym czasie jak uzbieram pieniążki ;)
    Zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami kosmetycznymi :)
    http://mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię eyelinery od Wibo, są trwałe i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog : )

    Pozdrawiam i obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  6. super zakupki,miłego testowania:)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystko co z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.

    Jestem ciekawa płynu z Bielenda :)

    Poza tym organizuje konkurs na testerkę kosmetyków z Marizy - jeżeli jesteś zainteresowana to więcej info znajdziesz u mnie.

    Zapraszam serdecznie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Jestem najbardziej ciekawa ujędrniającego masła do ciała oraz różu z Wibo.

    Przyjemnego testowania życze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś z tego na pewno kupię! Super jest ten wpis. Bardzo fajnie napisany. Dodaję Cię do mojej listy najlepszych blogów o pielęgnacji - blogi-pielegnacja.blogspot.com. Liczę na więcej ciekawych wpisów. Pozdrawiam, Ewka.

    OdpowiedzUsuń
  11. O, a u mnie Cetaphil się nie sprawdził. Jakoś tak... ściągał mi skórę.
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię cienie Secret :) oraz olejek BD fur mama :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szampony alterra są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post ;) oby takich dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ci przybyło nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)