poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Długa przerwa

Długo, bardzo długo nic się nie pojawiało u mnie na blogu. Jednak zszedł on na odległy plan przez ostatnie miesiące. Niestety :(
Dużo się działo w moim życiu i dlatego nie miałam ani czasu ani głowy do pisania postów.
Przede wszystkim zaczęłam pracę w Rossmannie ;) Mimo złych opinii na temat pracy w tej firmie ja czuję się tam bardzo dobrze! Mam świetną atmosferę w pracy, ponieważ mamy tam świetny zespół! A wiadomo atmosferę w pracy tworzą współpracownicy! Lepszego kierownika mieć nie można!
A jak może niektórzy wiedzą praca w Rossmannie wymaga bardzo dużej dyspozycji czasowej... Więc zostaje bardzo mało czasu na odpoczynek i własne zajęcia. Jednak mam nadzieję, że się zmobilizuje i zacznę znów coś tu pisać bo pusto ;)
Rossmann to oczywiście nie jedyny powód długiej nieobecności. Dołączyła do tego przeprowadzka, pożegnanie bardzo ważnej w moim życiu osoby [*] i wiele wiele więcej innych mniej ważnych spraw.  

Postaram się pisać posty kiedy tylko będę mogła. Trzeba się zmobilizować! Nie będą się pojawiać regularnie i bardzo często ale na pewno będą ;)
Teraz jestem na bieżąco z ogólno dostępnymi produktami do makijażu i pielęgnacji tak więc mogę odpowiedzieć również na pytania dotyczące produktów dostępnych w Rossmannie ;)

Pozdrawiam Was serdecznie! I zapraszam do czytania! Buziaki :*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! Czytam je wszystkie i staram się na każdy odpowiedzieć :)